איך מדליקים? בלילה הראשון מדליקים נר אחד, בשני שניים, וכך בכל יום מוסיפים עוד נר אחד. את הנרות מדליקים עם צאת הכוכבים
החג שבו כולם נותנים יותר מדוע במצות חנוכה אין אדם אחד המקיים את המצווה כתיקונה, אלא כולם מקיימים אותה "למהדרין מן המהדרין"?